Bensinmotorer

Modeller Sylinderplassering/-antall Sylindervolum (cm³) Motoreffekt kW [hk] ved o/min [1] Topphastighet (km/t) Drivstofforbruk blandet kjøring (l/mil)[2] CO2-utslipp blandet kjøring (g/km)[2]
C 180 R4 1.595 115[156]/5.300 (115[156]/5.300) 225 0,58–0,53 (0,59–0,54) 135–122 (135–126)
C 200 R4 1.991 135[184]/5.500 (135[184]/5.500) 237 (235) 0,59–0,53 (0,59–0,54) 136–122 (137–125)
C 200 4MATIC R4 1.991 – (135[184]/5.500 (135[184]/5.500) – (229) – (0,71–0,67) – (162–153)
C 250 R4 1.991 – (155[211] /5.500) – (250) – (0,59–0,54) – (137–125)
C 300 R4 1.991 – (180[245] /5.500) – (250) – (0,68–0,63) – (157–146)
C 400 4MATIC V6 2.996 – (245[333] /5.250–6.000) – (250, elektr. regulert) – (0,80–0,76) – (181–172)
Mercedes-AMG C 43 4MATIC V6 2.996 – (270[367] /5.500–6.000) – (250, elektr. regulert) – (0,80–0,78) – (183–178)
Mercedes-AMG C 63 V8 3.982 – (350[476] /5.500–6.250) – (250, elektr. regulert) – (0,89–0,86) – (209–200)
Mercedes-AMG C 63 S V8 3.982 – (375[510]/5.500–6.250) – (250, elektr. regulert) – (0,89–0,86) – (209–200)

Sterk og dynamisk

Verdiene i parentes gjelder for biler med automatgir.

[1] Verdier for motoreffekt og dreiemoment i henhold til forordning (EF) nr. 595/2009 i någjeldende versjon.

[2] De angitte verdiene for drivstofforbruk og CO2-utslipp er beregnet i henhold til foreskrevne måleprosedyrer (§2 nr. 5, 6, 6a i den tyske forordningen for merking av energiforbruk i personbiler (PKW-EnVKV) i någjeldende utgave). Verdiene gjelder ikke ett enkelt kjøretøy og inngår ikke i tilbudet, men er kun referanseverdier for sammenligning mellom forskjellige modellvarianter.

[3] Elektronisk begrenset.

Anbefal denne siden

C-Klasse Coupé

Høydepunkter

Produktinformasjon

Kjøpsinformasjon

Pris fra kr 436 900,-
inkl. frakt og levering