EQ.

Velkommen til Mercedes-Benz og vår elektromobile verden.

EQC 400 4MATIC: Strømforbruk ved blandet kjøring: 25,0-22,3 kWt/100 km. CO2-utslipp ved blandet kjøring: 0 g/km. (1)

Om EQ


EQ – Electric Intelligence by Mercedes-Benz.

Om EQ


EQ – Electric Intelligence by Mercedes-Benz.

Filmen du vil se, er ikke tilgjengelig akkurat nå. Prøv igjen senere.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Se igjen

Vi legger om kursen. Med produkt- og teknologimerket EQ skaper Mercedes-Benz et elektromobilt økosystem bestående av produkter, tjenester, teknologi og innovasjoner.

EQ står for intelligent elektromobilitet. Og for attraktiv design, eksepsjonell kjøreglede, praktiske løsninger og maksimal sikkerhet. Å kjøre elbil er dermed like komfortabelt, trygt og sikkert som det du forventer av Mercedes-Benz.

Oversikt


EQ står for intelligent elektrisk mobilitet.

Lær mer om elektrisk mobilitet fra Mercedes-Benz EQ, blant annet om alternative driftstyper, lademuligheter og EQ- og EQ Power-modellene.

Oversikt


EQ står for intelligent elektrisk mobilitet.

Lær mer om elektrisk mobilitet fra Mercedes-Benz EQ, blant annet om alternative driftstyper, lademuligheter og EQ- og EQ Power-modellene.

EQC 400 4MATIC: Strømforbruk ved blandet kjøring: 25,0-22,3 kWt/100 km. CO2-utslipp ved blandet kjøring: 0 g/km. <p>De angitte verdiene er beregnet i henhold til foreskrevne måleprosedyrer. Det dreier seg om &quot;WLTP-CO2-verdier“ iht. § 2 nr. 3 Gjennomføringsforordning (EU) 2017/1153. Drivstofforbruket er beregnet på basis av disse verdiene. Strømforbruket ble beregnet i samsvar med forordning 683/2008/EF. Verdiene gjelder ikke ett enkelt kjøretøy og inngår ikke i tilbudet, men er kun referanseverdier for sammenligning mellom forskjellige modellvarianter. Verdiene varierer avhengig av valgt tilleggsutstyr og kan være forskjellig fra de endelige verdiene til den bestilte eller utleverte bilen. Verdiene påvirkes også av forskjellige faktorer som f.eks. personlig kjørestil, forhold i omgivelsene og egenskaper ved den aktuelle kjøreruten.</p> <p>&nbsp;</p> <p>NB! I Norge brukes foreløpig fortsatt verdier ihht NEDC 2.0 til å beregne avgift på nye kjøretøy, men for biler med elektrisk rekkevidde vil WLTP-verdien brukes som grunnlag for avgiftsberegning. Ta kontakt med din forhandler for mer informasjon.</p>