Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: drivstofforbruk blandet kjøring: 8,6 l/100 km, CO2-utslipp blandet kjøring: 196 g/km (WLTP).

Inntrykk


Sett et smakfullt statement.

Du elsker intens inspirasjon og er alltid en kjøretøylengde foran på vei til neste nivå. Som den første Performance-hybriden fra Mercedes-AMG gir Mercedes-AMG GT 63 S E Performance deg den spennende blandingen av ytelsesorientert hybrid-teknologi og velkjent AMG-teknologi i siste utgave.

Inntrykk


Sett et smakfullt statement.

Du elsker intens inspirasjon og er alltid en kjøretøylengde foran på vei til neste nivå. Som den første Performance-hybriden fra Mercedes-AMG gir Mercedes-AMG GT 63 S E Performance deg den spennende blandingen av ytelsesorientert hybrid-teknologi og velkjent AMG-teknologi i siste utgave.

Bildet viser eksteriøret til Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-dørs Coupé.

Eksteriør

Bildet viser interiøret til Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-dørs Coupé.

Interiør

Bildet viser Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-dørs Coupé.

E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: drivstofforbruk blandet kjøring: 8,6 l/100 km, CO2-utslipp blandet kjøring: 196 g/km (WLTP).

Høydepunkter


AMG Driving Performance på et helt nytt nivå.

Alt annet enn stille – fordi innovasjon er vår tradisjon.

Høydepunkter


AMG Driving Performance på et helt nytt nivå.

Alt annet enn stille – fordi innovasjon er vår tradisjon.

Et slående totalinntrykk – med ekstravagant håndskrift.

Bildet viser eksteriøret til Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-dørs Coupé.

Et slående totalinntrykk – med ekstravagant håndskrift.

De fleste som blir vitne til nye Mercedes-AMG GT 63 S E Performance vil bare se den fra ett perspektiv: bakfra. Og vanligvis bare et lite øyeblikk. I et lyskryss blir det kanskje tid til å oppdage de fine detaljene til den første Performance-hybriden fra Mercedes-AMG. Det integrerte plug-in stikkontaktlokket er plassert i det uttrykksfulle hekkskjørtet. Entusiaster vil kjenne igjen eksosanlegget med de presise, firkantede, riflede og doble enderørsdekslene i egen design for S-modellen. Typeskiltet med rød bakgrunn på bagasjeromslokket er kanskje noe du ikke legger merke til ved første øyekast. Det store utvalget av AMG lettmetallfelger og smidde felger samt AMG keramisk høyeffekts komposittbremsesystem som standard etterlater ingen tvil om de kompromissløse ambisjonene til AMG GT 63 S E Performance.

En titt på kontrollsentralen – rett og slett både bedre sikt og oversikt.

Bildet viser interiøret til Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-dørs Coupé.

En titt på kontrollsentralen – rett og slett både bedre sikt og oversikt.

Et fargerikt skue. Og som vanlig hos AMG, selvfølgelig toppmoderne. Med visningene i widescreen-førerplassen som er skreddersydd til Performance-hybriddriften, har du full oversikt og alt under kontroll. Instrument- og mediedisplayet viser informasjon med ytterligere hybridspesifikt omfang som effektdiagram, elektrisk rekkevidde, energiforbruk eller temperaturen til batteriet og elmotoren. Berøringsskjermen i High-Class-baksetet (tilleggsutstyr) er ikke bare for teknologientusiaster, den viser deg informasjon om den nåværende energiflyten eller den aktuelle effekten og dreiemomentet på en underholdende måte. Mens du som passasjer nyter turen dypt avslappet i behagelige komfort-enkeltseter. Enten du sitter bak rattet eller i baksetet, her vil du føle deg hjemme.

Gamechanger: Moderne hybridteknologi møter velkjent V8-Performance.

Bildet viser Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-dørs Coupé.

Gamechanger: Moderne hybridteknologi møter velkjent V8-Performance.

Resultatet er en imponerende systemeffekt på 470 kW<p>Verdier for nominell motoreffekt og dreiemoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i gjeldende utgave.</p> (639 hk) + 150 kW<p>Verdier for nominell motoreffekt og dreiemoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i gjeldende utgave.</p> (204 hk) med et maksimalt dreiemoment på 900 + 300 Nm<p>Verdier for nominell motoreffekt og dreiemoment i henhold til forordning (EF) nr. 715/2007 i gjeldende utgave.</p>. Men en ting om gangen: Et nyutviklet, ultralett høyytelsesbatteri med Formel 1-teknologi og en toppmoderne elmotor sørger sammen med den legendariske AMG 4,0-liters V8-biturbomotoren for at AMG GT 63 S E Performance oppnår en unik dynamikk i lengderetningen. Batteriet er utstyrt med innovativ direkte kjøling, så du alltid kan hente ut maksimal effekt fra batteriet i driftsstrategien hybridmodus, samtidig som batteriet aldri blir helt utladet, takket være intelligent energigjenvinning. Typisk AMG – innovativ og unik. Derfor er AMG Performance hybrid-teknologi "always on".

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: drivstofforbruk blandet kjøring: 8,6 l/100 km, CO2-utslipp blandet kjøring: 196 g/km (WLTP).