Helelektrisk mobilitet betyr ingen lokale utslipp, tilnærmet lydløs bevegelse og overlegen respons. Kort sagt, en helt ny kjøreopplevelse og en fremtidsrettet form for mobilitet som minner om pionerprestasjonene for 130 år siden.
• Svært effektiv elektrisk motor med 85 kW (116 hk) effekt og 295 Nm dreiemoment
• 35 kWh utnyttbar batterikapasitet, 41 kWh installert batterikapasitet
• Opptil 440 km elektrisk rekkevidde
• Combined Charging System (CCS) for fleksibel lading med vekselstrøm eller likestrøm
• Ladetid i forbindelse med 35 kWh utnyttbar batterikapasitet
Strømforbruk og rekkevidde ble fastsatt på grunnlag av direktiv 2017/1151/EU.
Les mer om eSprinter Chassis her.
• Inntil 311 km [1] elektrisk rekkevidde (WLTP) ved bruk av fartssperre 80 km/t
• Mindre enn 6,5 timers ladetid fra 0 til 100 % med en ladeeffekt på opptil 11 kW
• Hurtiglading som standard: ca. 50 minutter [2] ladetid fra 10 til 80 % ved opptil 50 kW
• Lasteromsvolum på opptil 6,6 m3 og lasteromsareal på opptil 4,76 m2 i forbindelse med den ekstra lange versjonen
• Plass til opptil 3 europaller
• Kjøretøyhøyde på under 2 m, passer inn i de fleste garasjer, fleretasjes parkeringshus, parkeringskjellere og bilvaskeanlegg
• Omfattende utvalg av tjenester og digitale tilleggsfunksjoner for e-mobilitet tilgjengelig
[1] Elektrisk forbruk og rekkevidde er bestemt på grunnlag av direktiv 2017/1151/EU.
[2] Den faktiske rekkevidden er dessuten avhengig av den individuelle kjørestilen, vei- og trafikkforhold, utetemperatur, bruk av klimaanlegg/varmeapparat osv., og kan variere.
[3] Minste DC-ladetid fra 10-80 % ved optimale forhold ved bruk av en DC hurtigladestasjon med en forsyningsspenning på 400 V, strøm på 300 A. Ladetiden kan variere avhengig av ulike faktorer, for eksempel omgivelsestemperatur og batteritemperatur, samt bruk av ytterligere tilleggsforbrukere, for eksempel varmeapparatet.
[4] Maksimal DC-ladeeffekt på DC-ladestasjoner med en forsyningsspenning på 400 volt, strøm på 300 A. Maksimal ladeeffekt er avhengig av ulike faktorer, for eksempel omgivelsestemperatur, batteritemperatur og ladenivå på batteriet ved starten av ladingen.
• Opptil 366 km [1] elektrisk rekkevidde (WLTP) (eVito Tourer PRO med personbilregistrering [M1] og 90 kWh batterikapasitet: elektrisk forbruk i kWh/100 km (ved blandet kjøring): 26,2 kWh.
• Stort utvalg av setekonfigurasjoner med 2- og 3-seters setebenker i opptil 3 seterader
• Flere ladealternativer: opptil 110 kW på hurtigladestasjoner og opptil 11 kW fra wallbox
• Funksjonelt interiør med design og utstyr av høy kvalitet
• Kjøretøyhøyde på under 2 m, passer inn i de fleste garasjer, fleretasjes parkeringshus, parkeringskjellere og bilvaskeanlegg
• Omfattende utvalg av tjenester og digitale tilleggsfunksjoner for e-mobilitet tilgjengelig
[1] Elektrisk forbruk og rekkevidde er bestemt på grunnlag av direktiv 2017/1151/EU.
[2] Den faktiske rekkevidden er dessuten avhengig av den individuelle kjørestilen, vei- og trafikkforhold, utetemperatur, bruk av klimaanlegg/varmeapparat osv., og kan variere.
•Opptil 285 [1] km rekkevidde (WLTP)
•Takket være et høyvoltbatteri med 45 kWh kapasitet
•DC-hurtiglading med opptil 80 kW [2,3]
•Opptil 3,7 m3 lasteromsvolum
•Velprøvd, stort lasterom - som vanlig