FAQ-3
Jeg har kjøpt et nytt/brukt kjøretøy. Da jeg prøvde å aktivere det i Mercedes PRO, fikk jeg en feilmelding der det sto at understellsnummeret (VIN) allerede er registrert på en annen konto. Hva skal jeg gjøre?






















Ligtbox Caption Text
Answer Text

Henvend deg til den forrige kjøretøyeieren du kjøpte kjøretøyet av, og be ham om å slette dette kjøretøyet fra sin konto. I avtalen som den forrige eieren/forhandleren signerte, er han forpliktet til å slette kjøretøyet fra sin konto etter salget. Dette står i avsnitt 5 d) i avtalen han har signert. Etter at den tidligere eieren/forhandleren har slettet understellsnummeret fra kontoen sin, kan du på nytt prøve å aktivere kjøretøyet i din Mercedes PRO-konto.

Dersom tidligere eier av bilen ikke er kjent, kan du henvende deg til din forhandler. Skulle du fortsatt ha problemer med å legge understellsnummeret til kontoen, står din Mercedes-Benz forhandler eller Customer Assistance Center til tjeneste på telefon: 00 800 3777 7777.

Youtube Video ID
Button type standard
Primary Button Text Primary Button Target
Secondary Button Text Secondary Button Target
Additional answer Text

Lorem Ipsum